27 Mart 2011 Pazar

Açılın Boşaltıyorum!

Beyin hücreleriniz hasar görmesin sonra. Çünkü kendimi rahatlatmak için biraz sövmeyi planlıyorum. Çoluğu çocuğu çek oradan ablacım. Zaten senin ne işin var bu saatte burada ya? Çek git lütfen sıcak yatağına.

Yani utanmasam sinirden kendimi şey edeceğim. Rahat rahat sövemiyorum bile biliyor musun ekrana bakan sen? Neden geçmiyor lan bu hastalık? İlaç, milaç onca şey ettik yıllar yılı.

Neyse ben en iyisi yine kısa kısa derken uzun uzun yedirmek amacıyla sağa sola söveyim biraz. Yoksa olmayacak.

-Bana bakın blog yazan adem insanları. Her gönderiye bir fotoğraf yerleştireceğim diye neden kasıyorsunuz olum? Manyak mısınız siz? Millet okumak için var burada, fotoğraf istesek google yöneliriz. Ne bileyim devian art a falan gireriz. Sen yazını yaz ya. Bir rahat ol Allah aşkına. Silkelen kendine gel.

-Geçtiğimiz hafta içi bir iş için telefonda görüştüğümüz adam. Telefonu kapatırken sana diyorum ki 'peki ne zaman arayayım sizi?'. Sen kalkıp bana 'şu gün araşırız' diyorsun. Olum bu ne lan? Kankin miyim ben senin? 'Taam araşırız panpaa' Defol git. Adam akıllı randevu var bana. Ben şimdi seni arayınca ne diyeceğim? 'Sıkamuko bey Pazartesi araşırız demiştiniz, saatin uygun olduğunu düşündüm. Haydi başlayalım!'

-Çok sevgili, muhterem İnternet Sağlayıcım. Sizlere patates baskısı ile, el emeğim, göz nurumun olduğu bir başarı sertifikası hazırladım. Böyle yıldızlı falan. Kusura bakmayın geç haber verebildim. Zira haftaladır ilk kez bloguma erişebiliyorum. Çok öptüm. Kib. ßß

Yok böyle de olmuyor. Bana ulaşın. Hatta bulabiliyorsanız telefonumu falan bulun arayın direk. Muhtemelen 2 ye kadar falan uyumam. Ben '-Alo' deyince direk saydırmaya başlayın küfürleri. Zaten o an ben de direk başlayacağım düz gitmeye. Böyle bir fikir alış verişi yapalım rahatlayalım. Hatta baktık çok iyi bir ikili olduk. Buluşuruz kaldırım taşlarını söker birbirimize fırlatırız. Bak o daha rahatlatıcı olur.

Bak aklımda durduk yerde şu bir zamanlar Reha Muhtar ile birlikte olan Gülşen geldi. Allah onu da kahretmesin.

Sazlıklardan havalanaaan... Bir ördek gibi...

Şu an telefonu kapatınca kulaklarda çınlayan dıt dıt dıt dıııııt sesini sizlere dinletip ne efekt yapmak isterdim var yaa.

Var yaaa. Adını dağlara yazarııım....

Alişan askerde mi lan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder