2 Aralık 2011 Cuma

Kimim Ben? Ya Sen Kimsin? Yoksa Hepimiz Tamer Karadağlı Mıyız?

Güneydoğuluyum. Ama Serdar Ortaç şekli göz ve kaş kombinasyonum 'sen tatar mısın yoksa moğol musun' sorularına maruz kalmama neden oluyor. Hatırı sayılır bir kalabalıkta John Lennon'a benzetiyor ve artık ismimi kullanmayıp direk 'hey con' diye seslenenleri de mevcut. Teoman'a da benzetilmedim değil ha! Diyarbakarlı olduğumu öğrendiğinde hayatının şokunu yaşayan, İzmirli olduğuma kalıbını basacak adamlar da tanıdım ben bu hayatta. 'Haçen sen bizim oralarun çociğina benzisun' deyipte Karadenizli olduğuma kesin kanaat getirenlerde. İtalyan Ressamlara benzetilip benimle her yerde gezecek kişilerde oldu. Bir de benzetildiğim efsane ünlüler var tabi. Bunlardan kimileri; Bülent Serttaş, Deniz Baykal ve tabi ki Nükher Duru! Ha unutmadan, çok kez turist zannedilmem de cabası.

Oha! Aslında ben herkes olmayayım? Ya hepimiz birimiz, birimiz hepimiz içinsek?

Türkiye'nin ve hatta Dünya'nın bütün çeşitlilikleri bedenimde vücut bulmuş, adeta! Bedende vücut bulmakta müthiş bir kalıpmış, şüphesiz!

1 yorum: