5 Ağustos 2011 Cuma

Şebnem Kısaparmak Yine Program Yapmaya Başlamış, İyi mi?

Gün olur, alır başımı gideriiiim.

Merhaba Şükran. Uzun zaman oldu görüşemeyeli. Sistemin esiri, adeta bir yancısı, afedersin ama kölesi, hatta ve hatta aşkısı bile olmuş olabilirim. Bu uzun soluklu ayrı düşüşümüzün nedenidir. Affına sığınırım, iki gıdıklar, bir öperim barışırız. Bence şimdiden yumuşamaya başladın. Ah bana karşı her zaman yufka yürekli olmuşsundur.

Ve sen, benim canım ciğerim, geçen yıllardaki sigara zamlarında sigara sarmayı denemiş, kaçak sigaraya kendini alıştırmaya çalışmış tiryakim, uykusunun en güzel yeri pervasız bir dişi sivrisinek vızıltısı ile bölünmüş mağdurum, elinde pasosuyla değişik yaşam koşullarını her gün bıkmadan usanmadan test eden cengaver! Nabıon? Fena görmedim ha seni. İyisin, iyi maşallah.Okşa popo, üfle avuç. En temizi tabi.

Toparlanın, yamulmuyorsam Rusya'dan biri iki takipçi var. Hoşgeldin merasimi yapmamız lazım. Yoksa içim hiç rahat etmez. Sahi ne olacak benim bu Doğu Avrupa 'insan' larına karşı olan zaafım. (Sen beyaz tenli, mavi gözlü, sarı saçlı takipçi; eğer bu sıfatları şahsında barındırmıyorsan ve hemcinsimsen çok ayıb edersin. Şu güzel ortamı bozmaya değmez yani. Piyasayı parsellemeye hiç gerek yok. Yol yakınken, öpüşüp vedalaşalım.)

Oysa ki, şu blogu açtığımda ne de hevesliydim. Ki yazar çizerdim hani zaman zaman. Yok yok iş hayatı beni çok bozdu. Hem nesi varmış arkadaş tüm gün evde takılmanın. Neyse benim çok uykum geldi yahu. Ben döneceğim kısmetse yakın bir zamanda. Şey yapmayın yani ya, ayarlayacağız hep. Ramazanda tabi, olur öyle. Ama iyidir, nedir ne değildir kısmet kader artık. Neyse, sizleri çok fena öperim. Hatta kalın tosunlarım, bağlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder