2 Şubat 2011 Çarşamba

Kuralları Olan Anarşist Yayıncılık A.Ş. Blog Hizmetleri

Ve evet , beklenen gün geldi çattı. Kuralları Olan Anarşist Yayıncılık A.Ş. Blog hizmetleri artık yayında. Şu an öncelik olarak sayısı 2 olan takipçime ve ardından milyonlarca hayranıma seslenmenin gururu, onuru ve saçmalığı içerisindeyim. 

Ve evet, klişe dolu bir blog daha yayında. Ergen isyanları, şiirler, tipik blogu bir şahıs olarak görüp onunla konuşmalar, görsel, işitsel ve yazınsal paylaşımlar. Google Şirketler Grubu ile ortaklaşa yürüttüğümüz bu yayıncılık hizmetinde ne kadar gereksizlik var ise olacak. Gözlerinizi kapatın, arkanıza yaslanın ve gelip birinin omuzlarınıza masaj yapmasını bekleyin. 

Ve evet, beklenen oldu ve ismini veremiyeceğim ama benim ona kısaca 'GoldMaster' dediğim dostumuz Kuralları Olan Anarşist Yayıncılık A.Ş. Blog Hizmetlerinin 'Teknoloji Baş Danışmanı' oldu. Kendisi şu an için pekte şaşırtıcı olmayan bir tema hazırlasa da (ki çok uykulu ve yorgundu garibim) ilerleyen günlerde bu işin üzerine yoğunlaşacaktır. Ayrıca içimden geldi şu an onu 'Teknoloji Baş Danışmanı' lığının yanı sıra 'Tema Ar-Ge' sinin de başına geçiriyorum. 

Ve evet, ben, lakirdi kim miyim? Şimdilik sadece beni bir 'deli' olarak sıfatlandırmanız yeterli olacaktır. Zira ilerleyen günlerde bol bol, umarsızca ve isyankar havalarımla kendimden bolca bahsedeceğim. Öptüm. Kib. BB

Ve evet, siz sevgili pıtırcıklar için geliyor; 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder