19 Şubat 2011 Cumartesi

Bu Blog Nereye Gidiyor?

Pek sevgili, çok da saydığım, hürmette her zaman kusur ettiğim şuncacık kitlem. Son zamanlarda fevkalade duygusal, melankolik şeyler yayınlamaya başladım. Ergen tripleri diz boyu. 

Pringles kutusundaki pala bıyıklı dayı ile bakıştığımız şu anlarda isyan ediyorum. Böyle mi olacaktı? 

Ve karar verdim blogu erotizm üzerine kurulu tematik bir yapı haline getireceğim. im. im. -ahahaha diye yarılasım geldi. Yok bebeyim şaka, komedi, gülelim diye yapılmış bir denyoluk. Yoksa şu sefil cinsel yaşantımla ne erotizmi yazacağım lan. Anca izlediğim AVSEq ları yazarım.(sefil smileyleyi)  Bu konuyu kapatma isteğim var. Yoksa arsızlaşıyorum. Sonra da tepkiler alıyorum '-lakirdi gösterdin ama elletmedin' diye. 

Götten uydurmak deyimini çok güzel işletiyorum yalnız. Bu deyimi kim çıkardıysa muhtemelen nur yağdırıyordur üzerime. Ölmedi ise duaları hep benlendir. Ah tanrım neyse bunaldım. 

Bu yazı da uykusuzluğun getirdiği mayışma ile harmanlanmış delilik altyapıtı olarak tarihe geçsin. Hepinizi öptüm canlarım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder