30 Mayıs 2013 Perşembe

O Zaman Sen Kısa Gideceksin

Tabi bebeyim, ben kısasından gideceğim. Bir bakayım diyorum hem. Hem gitmeyene kız falan vermiyorlar anladın mı? O kızı da almam lazım. Mecbur yani. Hem yatağımı toplamayı falan öğrenirim. Uzununa gidince para falan da veriyorlarmış. Bakarsın ondan olur, araba falan alırım geldiğimde. Aslında pek trafiğe çıkan biri değilim ama kürt börekçisi biraz uzakta kalıyor biliyor musun? En azından haftada bir gün kürt böreği ile buluşmuş oluruz.

Ben de anlamadım abi. Bir hışım ile girdi içeri. Neymiş efendim? Nick Cave komşuya kadar gelmiş ama bir Türkiye'ye uğramamış! Bak, hayvanlığı görüyor musun sen? Olur da bu kadarı olur! "Pes" deyiverdik hali ile. "Ben mail yazacağım abi, 'shame on you' yazacağım"* dedi. Dedik, "tabi yaz olum. Shame on you yani."

Utandı sonra, onun da haklı sebepleri var tabi. Üzüldük ve utandık kendimizden. "Olur böyle şeyler, takma kafana" dedik. Tokuşturduk kadehleri sonra.

Ve sıhhatine anam babam. Bütün karanlıkların bugünde kalacağı, aydınlık bir yarına...

* Özür dilerim :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder