4 Nisan 2012 Çarşamba

Aa O Ne Ki?

- Buradan Feridun Düzağaç'a seslenmek istiyorum. Seni çok beğeniyor ve seviyorum, lâkin ızdırabını sikeyim. Artık mutlu ol ve toplumu mutlu edecek şarkılar yaz. Ben sürekli seni dinleyerek depresyona girmek zorunda değilim. Yalama oldum afedersin. Gir - çık, gir - çık.

- Bak bak sözlere bak, "Bakışların, gittiğin yerden uzak. Yoksa gelirdim." Kendine gel, bunu hak etmiyoruz.

- "-" koyacağım zaman bir haber yazma el alışkanlığı ile "******************" koyuyorum. Bu çok canımı acıttı. -Küfür-. Kendimi harap ediyorum Allama.

- Şükran bebeyim nasılsın? Hı hı, ılık ve ballı sütümü içtim. Az sonra da yatacağım. Öptüm seni. Kendine çooook dikkat et.

- Sevgili sen, canım ciğerim, anam babam, bugün üzerimde liseden beri giydiğim Guns N Roses tişörtüme bakkalcının bakıp, ardından "Gazi Osnış?" dediğini biliyor musun? Ya benim onun üzerine "Abi pardon anlayamadım?" dediğimi. Ve bunu toplamda 5 kez tekrarladığımızı. Ve daha da fecisi adamın bana "Ohoo sen bu genç yaşta bitmişsin?" dediğini. Diğer adamın "tişörtüne" diyor dediğinde ancak adamın bana "Guns N Roses ha?" dediğini idrak edebildiğimi. Ama bildiğin "Gazi Osnış? diyordu ya. Olum bir de keldi ya. Ne bileyim kel bir bir adamın böyle şeyler dinlediğine bir türlü inanamıyorum sanırım ben. Ne kadar da küstahça ve puştça bir önyargıya sahibim. Arkadan baktığında çok yakışıklıyım ama. Yersen.

- Bu blogu başta Rusya olmak üzere birçok Doğu Avrupa ülkesinden takip eden var. Biliyorum varsınız. Görüyorum olum ben buradan. Eğer dişi iseniz çıkın artık ortaya. Yaşadığımız bu hasret yetmedi mi ha? Yetmedi mi?

- Bana mutluluk yasaka mııııı? Anladım acım ilacım olmuş eyvah lalalalala...

- Şampuan olarak heden şoldırsı tercih ediyorum, duş jelini ise annem BİM den alıyor. Ama sanırım BİM in duş jeli ile el sabunu aynı formüle sahip. Zira ikis de aynı lan bildiğin.

- BİM dedim de bak orada zinbad mı sinbad mı öyle bir isimde soslu fıstık var. O güzel bak, ondan al ye.

- Son olarak, milyonlarca fanımdan sadece biri olan sen, cebindeki akrebi yavaşça bir kenara bırak ve beni dinle. Numaralı güneş gözlüğü, tişört, ayakkabı, çanta ve 6'lı don - atlet takımına ihtiyacım var. Neden bunların hepsinin içinde bulunduğu bir hediye paketi yapmayasın ki bana? Ne olur yani? Neticede, Dünya'nun bütün lakirdi sevenleri, birleşiniz!

- Ay vallahi, billahi ya. Ohh çok şükür.

- Seni kocamaaan öpüyor ve bir başka gönderide görüşmek dileği ile, hoşça ve esenle kalmanı diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder