10 Ekim 2011 Pazartesi

Bildiğin Sıçmık, Bok, İğrenç... Adeta ....?

Geç bunları anam babaaaam geç bunlarııı la la la la....

Gençler, kimi andropoz ve menopoz dönemindeki olgun fanlarım, yalnız kimileri size milf falan diyor ha bunu da ekliyeyim, ya da ben mi şaşırıyorum acaba, faber castellerim, hamur silgi kıvamında canlarım;

Ne dicem? Hazır tut kendini, zira üzüntüden kendini duvardan duvara atmaman için hiçbir sebep kalmayacak. Ve...

Ben depresyona girdim hacı, aga, kanka, abi, usta. Böyle kendimi bir hiçmişim gibi, iğrenç, sümüklü böcek kıvamında, bok gibi, sıçmık gibi, mesnetsiz, hadsiz, adi, puşt, pezemenk, hiçbir boka yaramayan biri gibi hissediyorum.

İnternetten şöyle bir araştırdım. Ve hiçbirini beğenmedim. Ben de sizler için uzun ve yorucu uğraşlar sonucu bir depresyon testi hazırladım. Aşağıda benim kendi sonuçlarımı göreceksiniz. Eğer testi uygulamak isterseniz yanlarındaki işaretleri silip siz de kendinizi teste sokabilirsiniz. +++rep



Aşağılık Kompleksi  
Halsizlik, bitkinlik, uyku sorunları 
Kendini başkalarıyla kıyaslayıp, yine kendini bir zart zurt gibi hissetmek 
İktidarsızlık X
Ayak kokusu X
Her şeye karşı isteksizlik 
Oha 'her şey' de değil ✔ 
'Günün ilk sigarası bile tat vermiyor' 
'İlk sigaranın ardından günlerin özeti için girilen tuvalet artık eskisi kadar şenlikli değil' 
'Artık tuvalette şarkı bile söylemiyorum' 
Güneş ve su görünce hırlama, kurtlaşma, Merzifon'a gitme isteği X 
Kamil Koç mu? yoksa Diyarbakır Sur mu? Error 
Yaprak Dökümü'nün tüm bölümlerini indirip teker teker izlemek 
Her bölümde Ferhunde'ye küfretmek, Necla ve Leyla'nın kavgalarına dayanamamak 
İki göz iki çeşme 
Terleme, koku salgılama, osurma, geğirme 
Tırnakların son zamanlarda normalden daha hızlı uzaması X
'Hey eğlenceli bir yazı için bloguma bir göz atmaya ne dersin?' 
Aklından geçiyor dimi lan? 
Allah belanı vermesin 
Öptüm. Kib. ßß 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder