27 Kasım 2011 Pazar

Vaçı Gana Okey?

İngilizcem aslında iyi. Her söylenileni anlıyorum ama konuşamıyorum işte. Ahahaha diye anonim yarılasım geldi de neyse. Ben öyle bir insan mıyım? Adeta bir hobit kadar Gandalfım.

Google 'yarılasım' kelimesini algılayamıyorsa ben bir daha Posta gazetesi almam arkadaş. Yuh.

Ey Morya yolcusu! Nabıon? İyi gördüm iyi. Göte şaplak maşallah. Oha yok götü üflüyordun sanırım. Emin olamadım. Şöyle yapalım önce şaplak, sonra da bir okşama. Garanti olsun.

Evet Rusları seviyorum ama böyle Karadeniz erkeği mantığı ile değil. Hani en sevdiğim renk siyah, en sevdiğim meyve mandalina, kendi toprağımdakiler dışında en sevdiğim insanlarda Rusmuş gibi. O bab da yani.

Oldu bitti derken, kendinize çok dikkat ediyorsunuz. Öpüyorsunuz.

2 yorum:

  1. Öpemiyorum ki, yanaşmıyor yeminle.

    YanıtlaSil
  2. Aldırmaaa deli gönlüüm, giden gitsin sen şarkılar söyle olalolailailailaaa

    YanıtlaSil