5 Kasım 2011 Cumartesi

Ben Bu Aralar

çok puşt oldum güzelim Şükran*. Hislerim böyle yokmuş gibi sanki. Ara sıra böyle 'ce ee' der gibi kendini gösterip tekrar yüzünü kapatıyor gibi yani. Yani bu örnekten de anlaşılacağı gibi diyeceğim de bu örnekten bir bok anlaşılmıyor affedersin.

Mesela kızcağız böyle duygulu falan bir şey yazmış. Almış okutmuş ve bir yorum yapmamı rica etmiş. Öyle hisli, duygulu bir metin bir de. Sen kalk yorum diye şaklaban şaklaban şeyler yaz. Ulan biraz saygın olsun öküz. Değil mi Şükran?

Ben aslında depresyondan çıkar gibiydim bu aralar Şükranım ama yine sanki girer gibi de oluyorum. Ama belki de çıkamadım. Çıkmadığım şeye de giremeyeceğime göre. Aslında ben ne saçmalıyorum ki be Şükranım?

Aslında benim sana yazmam hata olabilir be Şükranım. Valla. Kamuya zararlı bir insanım aslında ben. Veda mı etseydik napsaydık ki bilemedim. Dur ben gece gene gelirim belki de. Bir terapi yaparız. Bir sonra ki sevişmemize kadar hoşça kal!

*Blogumun ismidir. Evet ben bloguma isim taktım. Ne güzel dimi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder