7 Haziran 2011 Salı

Şş Hele Bak Kimi Tespitlerim Var

Sevgili fanlarım, iki gün yazmayınca merakta kalıp tırım tırım beni soran soruşturan tosunlarım, tekel'in satıldığını kabullenemeyip ben yerli malı takılıyorum mantığıyla 2001 içen vefakar ve cefakar kitlem, nerede bir çocuk görse  kendi de 5 yaşına inip '-ayvss ne şirin şey ya o' diye büzülen ama kariyer yapacağını zannederek 30'dan önce çocuk yapmam diyen über insanlar, ve sen Sigapurlum; nabıonuz, iyi misiniz? İyisiniz, iyisiniz maşallah. Adeta domuz gibisiniz afedersin.

Velhasıl benim elimde bir adet tespitim var. Şimdi hiç bir kâr amacı gütmeden, sıfır beklenti ile bunu sizinle paylaşacağım. Bak aforizma gibi olacak birazda. Geliyor;

'Hayatta 3 çeşit hatun vardır. Birincisi, yatılacak kadındır. Sabah olduğunda işiniz biter. İkincisi, sevgili olunacak kadındır. Muhtemelen âşık olacağınız kadın bu olacaktır. Üçüncüsü, evlenilecek kadındır. Bahsi geçen iki kadına denk geldikten sonra bu kadını elinizden kaçırırsanız da Allah belanızı vermesin.'

'Hayatta âşık olunan bir kadından daha güzel bir şey varsa, o da size âşık olan bir kadındır.'

Bak hızımı alamadım iki tane oldu. Neyse ikincisi promosyon olsun.

Şimdi bir aydınlanma, efenime söyliyim bir ufuk genişlemesi falan oldu mu? Olması lazım. Olmadıysa senin ilacın burada değil anam babam. Bir önceki durakta inecektin.

Öyle işte. Bu arada az önce Metallica açtım. Dedim nostalji olsun. Bildiğin nating el medırsım şu an. Sabah ilk işim anneme lisedeki siyah pantolonumu sormak olacak.

Dur şarkı da paylaşakta tam ossun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder