16 Haziran 2011 Perşembe

Bu Ülkenin %6.. Laaayn Bi Git

Şş, iyi yine lan bu seçimin ardından bu geyik dönmedi. Bu sefer şey moda idi daha çok; 'seçim hakkı bir şeyi değiştirecek olsaydı, o da verilmezdi.' Ve benzeri bir ton aforizma.

Vee bu ülkenin yüzde bilmem kaç onurlu vatandaşından biri olarak ortaya çıkan deliler. Sırtınıza gizlice bir buz kütlesi bırakmak istiyorum. Belki onun yaşattığı irkilme ve şaşkınlık ile kendinize gelebilirsiniz.

Seçim muhabbeti burada kalsın, ben sonra uzun uzun değinmeyi planlıyorum.

Olum çok güzel dizi lan. Hani 'Şen Yuva'dan sonra bir diziye bu kadar bağlanmam diyordum. Ama dememek lazımmış işte. Hangi diziden bahsediyorum? Cevap vermeli; 'Leyla ile Mecnun'. Laaaaaap. İsmail yeni idolümdür. Bir Kalender Şenyuva, iki İsmail. '-Pisi pisi mirnaaav. Laaaap' Kayıtlara geçsin.

Bu arada kariyerimde hızla ilerlemeye devam ediyorum. Bak sana Radyo'daki durumumu tasvir ediyorum; ayağımda parmak arası şıpıdık terlik, bir elimde sürekli tüten sigara, feysbok-msn ikilisi forza açık. Temizzz. Kameranın önünde ki koltukta da çok fena götü devirip yatıyorum. Beni ne zaman kovacaklar acaba?

Bu kadar. Teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder