13 Nisan 2011 Çarşamba

Nasıl Anlatsam Bilemedim

Ne bileyim tosunlarım. Çok acayibim. Acayibi de gerçek anlamında kullanıyorum. Tuhafım yani. Dur ya ben bu gönderiye bir resim bulayım. Hep düz düz yazıyorum. Bir kere de diğerleri gibi fotoğraflı olsun. Hemen google'a 'tuhaf' yazacağım ve çıkan ilk resmi koyacağım. Söz.


Şansıma sıçsınlar. Çıkan fotoğrafa bak Allah aşkına. Yalnız siyahi dayımın yüzündeki şaşkınlık ifadesi gözlerden kaçmıyor. O ne besili kurbağaymış öyle mk. Yemiş yemiş sıçmamış afedersin müdürüm.

Ve evet canlarım, bugün bir blog yazısının içine nasıl sıçılır bir kez daha görmüş olduk. Ayrıca ne çok 'sıçmak' fiili geçti yahu yazıda. Tuvaletim de yok halbu ki.

Nabıon? İyi misin bari?

2 yorum:

  1. Hocam bence kurbağa ile siyahi arkadaşın ruhları birbirine geçmiş. Yani adam kurbağa, kurbağa zenci...

    YanıtlaSil