11 Nisan 2011 Pazartesi

Gencolar Koşun Yine Damar Yaptım

Sevmem zaman alır. Bağlanmam da öyle. Terk ediş ve edilişlerim kısa sürer. Acısını, gündelik yaşantımdaki ufak bir detay bile alevlendirmeye yeter. Bu da hemen hemen her anıma denk gelir. Her adım atışımda gördüğüm yol, başımı camına dayadığım minibüs, büyük harfle yazılmış her 'N' harfi. Bunlar da hemen hemen günümün her dakikasına denk gelir.

Bir de unutması var tabi. O olmaz işte bende. Hayatıma giren-çıkan herkesin seceresi aklımdadır. Atamam. İsterim ama beceremem.

Bu gece zor tutuyorum kendimi. Sarf ettiğim büyük büyük lafları anlamsız kılmamak için, küçültmemek için, duygularımı içimde tutabilmek için.

O bilmez, muhtemel bilmeyecekte ama bugün çaldığım tüm şarkılar onadır. En acı verenlerini seçtim teker teker.

Ahh Şükran ahh. En kötüsü ne biliyor musun? Ondan bir haber alamamak. Ne yapıyor, mutlu mu acaba, ya da o da benim gibi her gece hüzne mi boğuluyor? Yoksa şimdiden gönlü başkalarına mı kaydı? Ondan mı bir ses seda çıkmaması? En kötüsü bu Şükran, bu. Bir haber alabilseydim. Ah bir haberi gelseydi. Gelmedi Şükran, gelmiyor. Çıkıp şimdi camdan 'i lav yu castin bibeeer' diye bağıracağım şimdi. Bir şekilde atmam lazım içindekileri. 

Neyse Şükranım. Liste iyice daraldı. Biraz şarkı, türkü atalım. İnsanlar müziksiz kalmasın. 

Ooo ben bir not koyam şöyle: Yarın bunu okuduğumda pişman olacağımı biliyorum Şükran. Ne bu böyle Allah aşkına? Böyle aşk, meşk tripleri falan. Yakışıyor mu benim gibi bir adama. Yazıklar olsun sana da. Ne bileyim enter tuşunun işlevini etkisiz kıl falan. Yok sende de tık yok. Olan oldu artık. Neyse fena da olmadı. Döktük ya içimizi Şükrancığım. Trip yapma gece gece. Ben yarın alırım gönlünü. Haydi öptüm.

1 yorum:

  1. hiçbir zaman hayatıma kolay kolay birini dahil etmedim/edemedim.

    yaşayarak göre göre olay ne anladım, hissettiklerini dillendirmeyecekmişsin..

    nazan öncel bir şarkı sözünde şöyle diyor karşısındakine ''sen iyiysen ben de iyiyim''

    YanıtlaSil