9 Nisan 2011 Cumartesi

Gencolar Bu Da Çok Fenaymış


Seninle doluyken baktığım dünler, yıkar mı sandın beni bu yalancı ayrılık?

Anam babam naptın sen ya? Allah aşkına ben damar olduğum için mi bu beni paramparça eden şarkıları yeni yeni keşfediyorum, yoksa biri bana komplo mu düzenliyor? Abicim yapmayın böyle rica edeceğim. İntihara mı teşvik etmeye çalışıyorsunuz nabıorsunuz anlamıyorum ki. Nedir abi bu ya? Böyle şarkı mı olur ya? O nasıl sözlerdir Allah aşkına? İnsana şeyini yurdunu şaşırttırıyor affedersin.

Bak Survayvır var televizyonda şu an. Gülemiyorum inanır mısın? Durumum çok feci anam babam. Ben size nasıl anlatayım. Aha. Allahıma Nihat ağlıyor şu an. Dur dur.

Hea ülkemi özledim diyor yine. Önemli bir şey değilmiş.

Velhasıl, yarın da bu denli damar bir parça denk gelirse bana bu işin içinde bir iş olduğuna kanaat getireceğim. Yapmayın olum böyle şeyler. Kaldırmıyor artık bünyem. Bana Serdar Ortaç falan empoze etmeye çalışın. Mutluluğu yakalamam lazım. Hadi öptüm canlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder