6 Nisan 2011 Çarşamba

Bu Satırlar Sanadır Sevgili

Bu satırlar sanadır sevgili…

Senin için yazdığım son şeyler belki de
Düşünmeyi bırakmayacağım, bırakamayacağım elbette
Ama bir gün başka biri gelecek biliyorum
Düşünmeyeceğim artık
Ve unutacağım

Bu satırlar sanadır sevgili…

Bir daha dinlemeyeceğim o şarkıyı
Hani bana hep seni hatırlatıyor dediğimi
Ama ağzım durmayacak biliyorum
Seni düşünmek güzel şey diye mırıldanacak durmadan

Bu satırlar sanadır sevgili…

Açmayacağım bir daha
Bana verdiğin o kırmızı kutuyu
İçine serpiştirdiğin kuru gül yapraklarının kokusunu
Çekmiyeceğim içime
Tütünü tercih edeceğim yerine

Bu satırlar sanadır sevgili…

Vazgeçeceğim alışkanlıklarımdan
Seni hatırlatan yerlere gitmeyeceğim mesela
Sırf seni hatırlattığı için
sipesyalim dediğin o şeyi yemeyeceğim bir daha
‘O’ da güzel yapardı dememek için

Bu satırlar sanadır sevgili…

Bana kalemi bıraktıran sendin
Biliyordum
Yine senin yüzünden kelimelere sarılacağımı
Ama söylemeyeceğim istediklerini
Herkes, her şey bilecek
Ama
Sen bilmeyeceksin

Bu satırlar sanadır sevgili…

Merak etme tutacağım sözümü
Ya sen beyazlar içindeyken
Ya da benden ayrı düştüğünde demiştim
Unutmadım
Ayrısın artık benden
Ve ben sözümü tutacağım
Senin için yazılmış
Sana ait olan o son dörtlüğü vereceğim sana.

Bu satırlar sanadır sevgili

Yalan söylemeyeceğim
İsterdim kollarımın arasında uyuyor ol şimdi
Saçların yüzümü huylandırsın
Tenin tenime değsin
Nefesin içimi titretsin
Gözlerin yavaşça açılsın
Yüzünde tebessüm oluşsun
Dudakların tenimi ıslatsın

Bu sana son sözlerimdir sevgili

Bendesin
Senden isteğim
Gel
Çıkar al kendini
Ve yine git
Benim söylememi beklemeden

Not: Şiir ya da ona benzettiğim bu şeye ufak dokunuşları ile katkı sağlayan 'stuven' e teşekkür ediyoruz. Bir ikincisi evet bu aralar fevkalade damarım. 

1 yorum:

  1. o kadar özel ki bu satırlar üstüne bir şey söylemek ne bana ne de bir başkasına düşer.

    benim gönlü, yüreği güzel arkadaşım, yaptığım ufacıcık şeyi bile burda belirterek bir kez daha beni kendine hayran bıraktın. canımsın.

    YanıtlaSil