30 Nisan 2011 Cumartesi

Bakmadan Geçmiyorsunuz

Sevgili dışarıda şarıl şarıl yağmur varken arabasını yıkayan kitlem, yeri gelince homo homo homojen olabilen, yeri geldi mi de aslanlar gibi heterojen bir yapıya bürünebilen cengaverler topluluğu, fanlarım, fanuslarım, yolunu şaşırıp kanyak şişesinde kendini bulan balık kırakerlerim, ay canlarım benim ya, tosunlarım, kaplumbağalarım; sizler ile fevkalade önemli bir şey paylaşacağım. Adeta kulak kesilin. Ya da ondan kesilmeyin saçma olur. Göz kesilin. Üçüncü gözünüzü açıp, dördüncü gözünüzü ampüle bağlayın. Velhasıl ciddi bir konu var.

hoopp bir link geliyor, girip de incelemeyen benim kafamı yaşasın: http://www.facebook.com/pages/PaPati/149147901811479?ref=ts


Şimdi girdiniz baktınız, yani bundan eminim. Aksi hayvanlığı yapacağınıza inanmak istemem. Bu link genç bir kızın umududur, emeğidir, göz nurudr, kendine hedef bellediğidir. Yukarıda ki adreste bu güzel dostumuzun yaptığı el emeği göz nuru şeylere göz atabilir ve isterseniz satın alabilirsiniz. Ola ki zenginseniz ve 3 den az alırsanız ipden bulurum sizi ve çıplak fotoğrafımı veririm. Bunun yaşatacağı şoku tahmin bile edemeyeceğinize adım gibi eminim.


Velhasıl dostlar, saçmalamam bir yana girip bakarsınız. Beğenirseniz fanı olursunuz, olay büyürse de borsada kağıdını alırsınız.


Tıklayamayanlar için tekrar hatırlatıyorum; http://www.facebook.com/pages/PaPati/149147901811479?ref=ts


Hepinizi öptüm canlar.

2 yorum:

  1. baktım gördüm beğendim. ama aslında konu bu değil. blogun başlığını çok beğendim ben.harbi bak.

    YanıtlaSil
  2. Seni fanım ilan ediyorum. Merasim zamanını bildireceğim.

    YanıtlaSil