25 Nisan 2011 Pazartesi

Bakma Bakma Okumana Değmez

Yine içiyorum, haliyle hüzünlendim yine. Kederliyim. Baştan tekrar söylüyorum okumadan geç. Vakit kaybı olmasın tosunum. İçimi döküp gideceğim ben de. Bu aralar muhattab alabildiğim 'şey' olan Şükran* ile dertleşeceğim biraz. Evet deli gibi bir şey oldum. Neden böyle oldum ben lan? Mına koysunlar mı bu Dünya'nın? Koysunlar anasını satayım.

Velhasıl, tribim yine aşka meşkedir. Kendime acı çektirmeyi seviyorum ben. Kabulümdür. Bu kadar duygusallık kadı kızında da olmaz. Lan uzun zaman olmuştu be böyle olmayı. Bildiğin bok bir durummuş. Gereği yok yani. Kafama sıçsınlar bu kadar uzun ilişki benim neyime? Sor ulan Şükran sor neyime bu kadar uzunu benim neyime? Sor Şükranım sor madem böyle olacaktın neden sen bırakıp gittin de? Sor bunları, vur yüzüme ki benim de iki satır bir şey yazmam için bahanem olsun.

Ne bilirdim ki be Şükranım, nereden bilirdim? Kişi kaybedince sanırım daha iyi anlıyor, ya da karşı taraf başka birini bulunca dahasından daha da iyi anlıyor. Ya da benimkisi daha çok egosal bir şey. Demek elimin altında falan gibi görüyordum, ben çağırınca nasıl olsa gelir zannediyordum. İnsan önce kendinde suç bulmalı Şükran. Önceleri bir hırsla karşı tarafa bok atıyordum da şimdi düşününce normal aslında bu. Ne bekliyordum ki mk? Ömür boyu beni mi bekleyecekti? Zamanın ne önemi var? Ha erken, ha geç? Hem sormaz mı bana Şükran, madem bu kadar düşkündünde neden ayrılıp gittin pezemenk diye? Ben olsam sorardım şimdi Şükran. Rica ederim eğri oturup tersten konuşmayalım.

Şükran be, kafa bunları söylüyor ama yüreğim kafama da bir siktir çekiyor. De get diyor. Bu kadar kolay olabilir mi diyor? Diyor vallahi Şükran şimdi yalana gerek yok. Sevmem yalanı bilirsin. Sen yıldan fazla zamanını geçirdiğin, aynı yastığa baş koyduğun, sevdiğin, öpüp, okşadığın, hayaller kurduğun adamı ayrılığın ayı çıkmadan unut git başka bir adamın kollarına atıl. Gel de bunu bana açıkla Şükran. Bana bu kafayı açıkla. Açıkla, beni aydınlattı ki bu kadar kolaysa ben de acı çekmekten kurtulayım. Hadi bunları da geç Şükran. Tüm bu anlattıklarımı yavaş yavaş kabullenmeye başlamıştım zaten. Zira bizim köyde bunun bir diğer adı mayki maykidir. Başka çaresi yok. Sen git başka adamın kollarına bırak kendini, tamam eyv., ama o adamla iken neden benim kendi ellerimle seni çektiğim fotoğrafı sayfana koyarsın da gözüme gözüme sokarsın? Neden yapar bunu Şükran bir insan? Bilmez mi ki ben zaten acı çekiyorum, şunun belasını iyice mikiyim diye mi düşünüyor acaba? Ne gereği var mk. Hadi o karı bunu yaptı o yanında adam diye gezdirdiği haysiyetsiz pezevenk nasıl ses çıkarmıyor. Ya arkadaş ya...Yapmayın lan bana artık böyle. Valla kaldırmıyor artık bünyem. Yeter da. Sıçacağım böyle aşkın ceremesine. Ayıptır lan hatta bana da günahtır.

Bu ayrılıktan sonra katkılarını eksik etmeyen Tuborg, Tekel ve Jack Daniel's ailelerine teşekkür ediyorum bu arada. Eyv.

Şükran*:Blogumun ismidir.

9 yorum:

  1. Sen hatanı nasıl anladıysan o da aynen o şekilde anlayacak ve tıpış tıpış geri dönecek. Bak içime doğdu valla böyle olacak.

    YanıtlaSil
  2. Oha valla üşenmemiş okumuş, bir de üstüne yorum yapmış, onun da üstüne bir de içine bir şeyler doğmuş. Vay benim anam vay benim babam. Yalnız tıpış tıpış etmezse bozuşuruz. Kaparım bu blogu. Gerçi yine kendime etmiş olurum ama yaparım bunu.

    YanıtlaSil
  3. Mazoşist olduğunu düşünmeye başladım. Bak üşenmeyip yine yazıyorum. İnanabiliyor musun buna?

    YanıtlaSil
  4. Gözlerimde hafif buğunlama var, inanabiliyorum ühühü. Tabi bunda yine alkollü olmamın payı da olabilir. Ben çok mazoşist gibi bir şey oldum harbiden. Psikoloğa falan gitmem lazım sanırım, çocukluğuma insinler artık benim ühühü.

    YanıtlaSil
  5. Hem alkolik, hem mazoşist. Evet. Çoğ hoş.

    YanıtlaSil
  6. Merak etmeyin yakında alkol seanslarına başlayacağım. Hani yuvarlak oluşturuyorsun anlatıyorsun sonra alkışlıyorlar ya seni. Ondan yapmam lazım ühühü.

    YanıtlaSil
  7. Alkolün etkisiyle beynine şizofreni sinyalleri gider. Sonra alkolü bırakmaya çalışırken şizofren olursun ve hayali arkadaşlarınla yuvarlak yapar, içine battığın bu iğrenç durumdan kurtulmaya çalışırsın. Yok yok ben senarist olazaaam.

    YanıtlaSil
  8. Nuççuk olmaz, gereken işlevsellikleri göremiyorum hikayende. Karakter tahlilin olsun, atmosfer yaratmak olsun... Nuççuk biraz daha çaba. Ayrıca film çekersen 'Based On A True Story' de der misin? Altına da ismini vermek istemeyen bir 'lakirdi' dersen dadundan yinmez ühühü.

    YanıtlaSil