11 Mart 2011 Cuma

Bana Da Tema Mema Bir Şeyler Yapın La

Gözüm gibi sakındığım(at yalanı, bla bla) nadide blogumu şu an ki
dikko baş görünümünden kurtaracak, 
sevgi dolu, 
içinde pıtırcıklar patlayan, 
güncel olarak başta Haydar Dümen olmak üzere köşe yazarlarını takip eden, 
tercihen Tatarca, Özbekçe, Azerice, Fince bilen ama İngilizce bilmeyen, 
'üniversitede kızlar veriyor abi yea' mottosunu savunacak kadar özgüveni delicesine adete çıldırmışcasına yüksek olan,
gece taksiye çıkma deneyimine sahip, 
'gerekirse panter emel'i dize getiririm' diyebilecek kadar ikna kabiliyetine güvenen, 
feysbokta en az sayıyla 300 yazı ile üç yüz arkadaşı olan ve bunların en fazla 20 si ile muhabbeti olan, 
e sınıfı ehliyeti olan ve aktif olarak motosiklet kullanan, 
tüm bu özelliklere sahibim ve 'nasıl olsa işim gücüm yok yea' diyen babayiğitler, cengaverler, tosunlar, tospalar,  'ayy çok tatlı yaa' lar, 'yoo yoo gerek yok, ben yardım olsun diye yaptım' diyebilecek anadolu parsları aranmaktadır. Hepinizi en içten gelen garip gurultularımla öpüyor, saygılarımı sunuyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder