17 Şubat 2011 Perşembe

Yine mi?

Hissediyorum... Önce sırtımdan başlıyor... Kuyruk sokumuma kadar iniyor. Gözümü kapıyorum. Artık tamamen onunum. Karnım hızlıca inip yükseliyor. Sanırım heyecanlıyım. Üşüyorum. Isıt beni. Islaklığı, yer değiştirmeleri hissedebiliyorum. Tanrım lütfen rüya olmasın! Teslimiyet bayrağımı çektim. Bekliyorum. Olacaklar olmadan, olacaklara yorum getirip, olacakları olacaklar sınıfına koymaktan çekiniyorum nedensiz. Bırak düşünmeyi. Geçmiş geçmişte kaldı. Hayır hayır böyle çok iyi, ben rahatım. Bir kere daha fısılda. Kelimeleri dök kulağımdan içeri sıcak nefesinle. İşlet içime. Hissetmemi sağla cümleleri. Seni istiyorum, arzuluyorum! Hayır hayır... Ben sadece beni sev istemiştim. Dur gitme! Yine mi? Sadece hatıralardan arta kalanlarla düşlemek seni. Yine mi giderken düşürdüğün hırkanı öpüp koklamak, teninin yerine. Yine mi, masaya iki tabak koyup sadece birini doldurabilmek. Yine mi, o büyük yatakta sen varmış gibi bir köşesine kıvrılmak, sana rahatsızlık vermeden. Yine mi, senin yerini yalnızlığımla doldurmaya çalışmak. Dur, dur gitme ne olur! Peki! Git! Ama seni de al, bana bırakmadan git!

Not: Sonu bildiğin İbrahim Tatlıses'in adını veremiyeceğim bir şarkısında geçen 'Beni benden alırsan seni sana bırakmam' gibi olmuş. Oha diyorum ve hepinizi öpüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder