15 Şubat 2011 Salı

O Zaman Başlıklıksız Olsun

Hüznünü sarı odalara kilitleyen dostuma. Yıllanmış arkadaşlığımızın şerefine...



Dostlarım kelimelerinin içlerini dolduramıyorken artık, ben üzerimde üniforma değil de sadece çıplakken, sivilcelerimin yerini kıllar alıyorken şimdilerde, ciğerlerimi dolduran siyah dumanlar sislendirmişken gözlerimi, can-î haktan vazgeçmişken şimdilerde aklıma geldin yüzümdeki tebessümle eşdeğer. Hatırlıyorum da; güzel günlermiş, her ne kadar küfretmişliğim olsa da. Yarınları yakalamaya çalışırken dünü unuttuğumu farketmek acı vericiymiş. Hatırlıyorum da dedim ya; aslında yalan söylüyorum. Pek fazla bir şey hatırladığım söylenemez. Hep ertesini düşündüğümden olsa gerek.

Hastalıklı  ruhların şifasını peygamberler bile karşılayamazken, insan dostundan ruhunu okşamasını nasıl ister? Ben istedim. Tam da olması gerektiğinde, tam da gerçekleşmesi gerektiği zamanda, tam da deliliğimin üst seviyelerinde yeniden buluşturdu kader senle beni. Tanrı onca yıl bana bir kız kardeş bağışlamamıştı. Demek ki o günün gelmesini bekliyordu ve işte oldu. Tam da ben gibi.

Hatırlamak, aciz bedenlerimizin tekrarlamaktan hiç sıkılmadığı hatta zevk aldığı dem. Söylenenler yalan. Hiç birimiz şarap gibi değiliz. Zaman yıpratıyor insanı. Günahkar ruhlarımız bedenlerimizi şekillendiriyor. Zaman fısıldıyor kulaklarımıza duyulamayacak kadar kısık bir sesle: 'Ben tükenmem, ne ruhum ne bedenim.'

Boş, Boş, Boş, Boş, Boş, Ayrımcı, Eğlenceli, Giderken, Gelmekte, Hoş geldin, Dost, Kardeş, Sevgi. 13 yılın özeti bu kadar işte. 13 yılı 13 kelime ile tanımlamak mümkünken, kime uzun gelebilir ki bu yıllar? Kelimeler biter, ancak ne yıllar ne de sana olan sevgim biter...

Hayatta yapmayı en iyi becerebildiğim yegane şey konuşmak sanırım. Düşündüm ve taşındım, konuşmak gibi bir hediye veremeyeceğim için bende bari konuştuklarımı yazıya dökeyim hediyeleştireyim dedim. Tabi biraz da edebi olsun istedim. Gidip parayla bir hediye almayı bende biliyorum ancak sen de benim gibi maddeci biri değilsin, bunu biliyorum. Önce dedim film çekeyim(şu an yarıldım uhea), sonra baktım ki onu başkasına yapmışım. Sonra dedim bari slayt yapayım, aklıma geldi ki onu da sen bana yapmıştın. Bende bu yola başvurdum. Kelimelerimi bitirirken, ki bitti. İyi ki doğdun ortağım, kardeşim, dostum. Tanrı'ya şükret ki; karşına benim gibi birini çıkarmış uheua. Afedersin, bunu yazmasam içim rahat etmezdi. Şaka bir yana, şükürler olsun ki hayatıma girmişsin ve hayatımdasın. Şu kardeşin seni çok sevmekle birlikte doğum gününü kutlar ve daim mutluluk neşe vb. güzel günler görmeni diler...   
   
                                                                                    31 Ekim 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder