16 Şubat 2011 Çarşamba

İtinayla Diksiyon ve Direksiyon Dersi Verilir

Ve evet sevgili hem homojen hem de heterojen bir avuç kadar az olan kitlem, sizlere bir kaç gün önce tüm Türkiye'ye vereceğim diksiyon hizmetinden bahsetmiştim. Bunun yanına bir de 'direksiyon dersi'ni ekledim. Diksiyon dersi alan canlarıma her türlü garantiyi veriyorum. Mesela her türlü ortamda dikkat çekme, Yaşar Usta vari patrona gider yapma konuşmaları ve kusursuz bir Tükçe deneyimi. Ve direksiyon... Direksiyonda iddialı değilim. Ama her türlü trafik canavarını da itina ile trafiğe salarım.

Ve evet, diksiyon demiştik. Düşündüm taşındım. Derslerin samimi bir ortamda geçmesi lazım. Evet bana hak verdiğinizi biliyorum. Onun için dersleri kendi evimde vermeye karar verdim. Tamam tamam sakin olun. Bu ne korku. Şahin K. mıyım ulan ben? Alt tarafı salonda oturacağız ve ben size öğretmenlik edeceğim. Hem bize gelirseniz annem kek poğaça falan da yapar. Ama hemcinslerime evde ders veremeyeceğim hatta onlara hiç ders vermemeyi planlıyorum. Ya da genç olanlara vermiyorum. Ergen tripleri, isyanları çekemem. Bana öyle sen mi bana öğreteceksin ayakları yapacak. Gereği yok. Birbirimizi kırmayalım.

Ve evet fiyat tarifesi. Şincik toplamda 5 haftalık bir eğitime giriyoruz. Eğer yaşı yaşıma, boyu boyuma, huyu huyuma olan bayan arkadaşlar o kadar yeter mi ki yea? derlerse onlarla uzuunca sürecek bir müddet kampa da girebiliriz. Bildiğin kamp ama çadır falan. Neyse konuyu dağıtmayalım. 5 hafta süre aslanlarım. Haftada 6 saat de ders. Haftada 2 gün olmak üzere, günde 3 saat ders. Aynen bu tablo güzel oldu. Kral adamım vesselam. Fiyatlara gelelim. Bana sorarsanız bu 5 haftalık eğitimin toplamı 300 liradır ama günlük 2 paket sigarasına kadar düşüyorum ve winston layt içiyorum ona göre hesaplayınız.

Ve evet, ilk öğrencim olmak istiyorsanız hemen başlayalım. Kekeme gelen bülbül çıkıyor! Henüz denemedim ama kendimde bu yeteneği görüyorum. Ah tanrı korusun çok ukalayım.

Ve evet, direksiyona geçelim. Bu konuda konuşmaya gerek yok. Eğer trafik canavarı olmak isteyen varsa başvursun. Mümkünse kendi arabası ile gelsin. Bu hizmete para da istemiyorum. Çünkü ben de öğreteceğim arkadaşla birlikte öğreneceğim.

Öptüm tosunlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder