7 Şubat 2011 Pazartesi

Huzur İçinde Yatması Dileğiyle...

Gary Moore ölmüş. Şu an çalan ve ruhuma işleyen 'Still Got The Blues' şarkısının yaratıcısı. 6 Şubat 2011'de gerçekleşmiş ölümü. İspanya'da. Ölüm sebebini ben de bilemiyorum. Zaten bilmesek daha iyi. Bize ne? Ölümü ile ilgili az bilgim var. Zira şans eseri fark ettim. Daha doğrusu bir dostum fark ettirdi. Bana BBC'nin linkini attı orada gördüm. Dillere destan ingilizcem ile yarım yamalak okudum haberi. 'He died' kısmını rahatlıkla anlayabildim ama. Canımın tek sıkıldığı nokta ise bu adamın ölüm haberini bizim gazetelerin sitelerinde göremem. Ufakta olsa bir köşede yazsalardı iyi olurdu. Neyse canları sağ olsun.Velhasıl; bu iyi müzisyen ölmüş. Üzerine ne benim ne de başkasının konuşabileceği pek bir şey yok zaten. Olsa da konuşup ne yapacağım. Sadece istedim ki; bir fotoğraf ve bir şarkısı da bu bloga hatıra kalsın. Tanımayanlar için bir kaç cümlelik bir öz geçmiş geçtikten sonra vidyoyu aşağıda bulabilirsiniz. En bilinen ve en sevilen şarkısı, yukarıda da bahsi geçen 'Still Got The Blues' şarkısı hatıra kalacak buralara. Son söz olarak; Allah rahmet eylesin. Nur içinde yatsın.

Gary Moore; 1952 Kuzey İrlanda doğumlu müzisyen. Skid Row'un kurucusu. Bir müddet Thin Lizzy ile de çalıştı. Bunun dışında solo çalışmaları da mevcut. Solo albümleri var. Hard rock, caz ve blues gibi bir çok değişik türde örnekler verdi. İyi çalardı. Kaliteli gitaristti. Şahsen ben sesini de pek beğenirdim. 58 yaşında da öldü vesselam. Nur içinde yatsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder